Захист тварин: у Києві стартував 2-ий сезон показів соцреклами

Днями у столичному кінотеатрі “Планета кіно” пройшов показ соціальної реклами про тварин. Головна ідея – показати гуманність із чотирилапами. Автори ж закликають до того, щоб не експлуатовувати тварин задля розваг і не вбивати заради їжі та хутра, а навпаки – усиновлювати із притулків. Організували захід зоозахисна ініціатива UAnimals разом із фестивалем соціальної реклами Molodiya Festival. Далі в статті – захист тварин і соціальні ролики.

Захист тварин. Мета соціальних роликів

Минулого року фестиваль соцреклами Molodiya Festival та зоозахисна ініціатива UAnimals почали робити покази в “Планеті кіно”, що присвячені зоозахисту. Реклама про те, що тварин потрібно любити, не треба їх їсти, одягати на себе та загалом ставитись слід із повагою. У 2017-му соцролики побачили 5 українських міст. Зважаючи на відгуки та повні зали, стало зрозуміло, що людям це цікаво та потрібно. Більше того, просять показувати якомога більше. Таким чином, організатори не зупинились. Цього ж року представили нову програму.

“Ми назбирали світові зоозахисні кейси. Це абсолютно свіжі ролики, компанії. Суть рекламіста – максимум за 2 хвилини свого ролику показати проблему. При цьому обов’язково запропонувати шляхи її вирішення, механізм дії, а потім презентувати суспільству. Далі прослідкувати, чи проблема вирішена. Ми дуже хочемо, щоб українці надихалися цими креативними кейсами, цим зоозахисним активізмом. І так само робили хороші речі”, – організатори.

Активісти кажуть, що говорити та показувати проблему поводження з тваринами потрібно! Прагнуть, аби ці ролики допомогли людям усвідомити її та можливо змінити своє ставлення. Що стосується перегляду роликів, то це точно проблеми не складе. Їх можна спокійно подивитися в інтернеті.

Захист тварин. Всеукраїнський марш

В Україні вже вдруге відбудеться марш за права тварин. Активісти анонсують всеукраїнську подію, що станеться 30 вересня о 12:00. Цим маршем прагнуть, по-перше, об’єднати людей навколо гуманістичних цінностей, по-друге – актуалізувати питання захисту тварин. Іншими словами, підняти гостре питання нелюдського відношення до чотирилапих перед усією Україною.

Про те, як пройшов минулорічний всеукраїнський марш за права тварин – https://www.youtube.com/watch?v=asCwUmaJx0Y

Зоозахисної ж реклами на телебаченні, на жаль, немає. Це і питання актуальності, і технічні моменти. Проте так зване розуміння проблеми активісти прагнуть впроваджувати. Тим самим, показувати свої ролики на українських телеканалах. Якщо хтось також хоче долучитись до захисту тварин, варто написати в громадський рух UAnimals. Вони ж є соцмережах і завжди розглянуть пропозиції. За їх словами, головне бажання та неважливо де живете, якого віку та чим займаєтесь. І вірте, що кожна людина здатна щось змінити!

 

Інформацію про консультування Ви можете отримати на сайті.

Захист тварин: у Києві стартував 2-ий сезон показів соцреклами