Вживане авто – на сьогоднішній день покупка для багатьох українців, бо далеко не всі можуть дозволити собі купити нове. Воно значно дешевше та й перевірене роками. Проте не Вами. Продавці ж, у свою чергу, будуть намагатись увійти в довіру, тим самим вихваляючи машину. Нерідко ж буває, коли підсовують “корито”. Тому при купівлі слід бути обережним та обізнаним. Якщо ж Вам потрібні поради при підписанні договору, інформацію про консультування можете знайти на сторінці Складання договорів. Основні правила для водіїв, як розпізнати авто після кузовного ремонту – далі.
Основні правила для водіїв. Купівля вживаного авто
Пробіг
В середньому легковик проїжджає біля 20-30 тис. км. На цей показник і потрібно орієнтуватись (допустимі незначні коливання). Мається на увазі, що на одометрі 3-річної машини логічні 60-90 тисяч км.
Можна натрапити й на показник 100-150 тис. км пробігу, коли має бути десь 200-300 тисяч. Таке авто продати занадто складно, бо майбутній власник починає сумніватись у реальному техстані.
Виходячи з того, що продавці примудряються дурити потенційних покупців, необхідно оглядати машину відповідально. Насамперед, звернути увагу на зовнішній вигляд авто, процес комп’ютерної діагностики, одометр.
Ознаки обману
Скло
Ознакою тривалої експлуатації транспорту є затерте лобове чи заднє скло зі склоочисником – від 5 до 6 років.
Фари
Реальний вік авто видають пластикові фари і павутиння чи скляні із мітками.
Шини
Варто звернути увагу на літні шини авто. Бо заводські покришки служать як правило не менше 3-4 сезонів. Нова ж гума на майже новій – знак нехороший.
Двері
Варто відкривати одна за одною, як працюють замки, петлі, люфти. Коли ж замки є зношеними – купувати машину не варто.
Гальмівні диски, барабани
Як приклад того, що хотіли обдурити – пробіг наприклад 40 тис. км, а гальмівні диски чи нові барабани.
Салон
Знаком для настороги є ретельно витерте та вицвіле кермо, потерта тканина оббивки крісел або ж тріснута шкіра. Крім того, подивіться на люфт у замку запалювання та в якому стані знаходяться кнопки склопідйомників.
Ремені безпеки
Тривала експлуатація авто – навколо ременя порізи та потертості.
Машина після кузовного ремонту
Купити бите авто – задоволення, що має сумніви. Бо така покупка може потягнути за собою не лише непотрібні витрати, а загрожувати життю. Виходячи з цього, слід дотримуватись декількох порад.
1.Чи знімався люк бензобака. Коли так, то запитати чому.
2.На кузові слід пошукати, чи є відколи з мікроподряпинами. Можливо, нещодавно його перефарбовували.
3.Якщо хороше освітлення, то подивитись, чи є кольорові розбіжності, плями. Пильніше слід оглянути арки дверей, багажник.
4.На поверхні варто визначити наявність шагрені (мікронерівності ЛКП).
5.Вивчити, настільки рівномірні та симетричні кузовні зазори. Наприклад, приховані порожнини можуть сказати багато що – надра підкапотного простору, ніша запасного колеса, підлога багажника, внутрішні торці дверей тощо.
6.Перевірити легкість і звук того, як закриваються двері, кришка багажника, капота.
7.Наскільки якісні зварні шви (точки), чи акуратно нанесена герметика. Під час кузовного ремонту ж наносять більш узловато, а консистенція нагадує фарбу, що висохла.
8.Кріпильні елементи (болти, заклепки, пістони) варто перевірити, бо можуть виявитись пошкодженими, заміненими. Оглянути, чи обшивки всередині нормально прикріплені.
9.Заводське маркування скла не повинно відрізнятись одне від одного.
10.Слід пошукати, чи є сліди від полірувальної пасти чи фарби на непокрашених деталях, в тому числі, що на гумовій прокладці. Коли покривають фарбою під час фінішної обробки використовують поліролі. Вони ж змиваються з зовнішньої частини кузова, проте нерідко лишаються в прихованих порожнинах. Поліроль має схожість із крейдяним осадом, що легко змити водою та стерти пальцями.
11. Якщо є сумніви щодо техстану машини, вимагайте, щоб провели інструментальну діагностику (перевірка геометрії кузова, функціональності ходової, гальмівної системи та рульового управління, а також двигуна, систем безпеки).
Основні правила для водіїв. Бите авто
Не поспішайте відмовлятись від покупки, коли машина бита чи пофарбована. Головне – що всередині.
Коли ж авто після ДТП, то невеликі травми, по-перше, є неминучими. По-друге, потрібно дивитись, як відремонтували. Важливо при цьому не переплатити зайвого.
Небезпеку може понести невдале відновлення геометрії кузова. При цьому можуть виникнути такі проблеми, як: погане закриття дверей, неможливе виставлення рекомендованих значень кутів установки коліс.
Отже, машина б/у призначення (вживане авто) – не привід для відмови покупки. Головне, уважно поставитись до цього питання та якогомога більше задавати питань при огляді авто. Та й основні правила для водіїв допоможуть у цьому хоч трохи розібратись.
Якщо Вам необхідна юридична допомога, інформацію про консультування Ви можете отримати на сайті.