Власний бізнес і мрія: секрети успіху. Частина 2.

Часом стається так, що тільки неймовірна віра або ж випадковість допомагає втілити у життя якусь ідею. Творцями можуть керувати власні смаки або ж прагнення відкрити новий продукт всьому світові. А як свою ідею перетворити у власний бізнес читайте далі.

Молодий кондитер П’єтро Ферреро вигадав новий рецепт. Жив він після Другої світової війни, а час тоді був складний. Але додавши до какао ліщини чоловік створив дещо нове – розкіш, що була доступна багатьом.

Цей продукт зараз відомий під назвою Нутелла. А його творцем є амбіційний П’єтро, що вирішив зробити шоколад доступними ласощами.

Адже ідея чоловіка не була новою. Шоколадна паста з ліщиною продавалася у Турині, але була по кишені тільки багатим людям. Шоколад вважався елітним продуктом. В Італії він був надзвичайно дорогим.

Кондитер Ферреро почав випуск своєї продукції у 1946 році. Спочатку це були шоколадні батончики, крем із шоколаду з’явився пізніше. Власний бізнес розвивався.

Історія його появи пов’язується з подією, що могла зруйнувати весь бізнес кондитера. Батончики із шоколаду ставали все популярнішими. Одного разу Ферреро отримав велике замовлення від мерії міста. Зробивши всю партію смаколиків, П’єтро залишив магазин. Зранку він побачив, що всі батончики розтанули від спеки. Важливе замовлення було під загрозою провалу. Але невтомний кондитер не розгубився – він наказав нарізати хліб скибками і намазувати його шоколадом, що розтанув. Успіх був неймовірним.

Такі ласощі одразу завоювали любов покупців, адже тепер шоколад могли спробувати всі охочі. А пасту можна було їсти хоч щодня – її споживання перестало пов’язуватися зі святковими застіллями.

Хліб із такою пастою став улюбленим смаколиком, став частиною щоденного раціону і невід’ємним складником сніданку.

Правильний вибір ринку збуту та грамотні продажі зробили свою справу. А ідея завоювала серця багатьох людей, перевернувши уявлення про шоколад як про ласощі для багатого населення.

Всесвітньо відоме ім’я цим ласощам дав уже син П’єтро – Мішель. Він також створив дизайн баночки та сучасний рецепт зі своїми таємницями. Навіть ця тара втілювала у собі саму ідею продукту: скляна баночка вказувала на елітарність шоколаду, а пластмасова кришечка – на доступність і зручність.

Світовий феномен впізнавали тепер тепер не тільки в Італії, але й в усій Європі.

Відтоді Нутелла не втрачає популярності. Власний бізнес сім’ї розширився, крім Нутелли з’явилися інші відомі бренди: Kinder Chocolate, Ferrero Rocher, Raffaello,Tic Tac. Проте саме горіхова паста стала асоціюватися із солодкою мрією створити щось більше, ніж просто шоколад.

Уже внук Ферреро розповідає про свої асоціації із цими ласощами. Для нього це смак дитинства, це любов до шоколаду, що переходить від покоління до покоління. Він і сам дає на сніданок своїм синам горіхову пасту, що бере свій початок ще із ідеї молодого кондитера П’єтро Ферреро.

Власний бізнес і мрія: секрети успіху. Частина 2.