Багато ідей,створених людьми, так і залишаються нереалізованими. Але деякі таки знаходять прихильників по всьому світу. В чому секрет? Вашій увазі пропонуються історії людей, чиї ідеї втілилися у власний бізнес, а їхні творці стали відомими та успішними. Спробуємо розібратися, що важливіше для бізнесу: бажання та віра у ідею чи матеріальна база? А може щось інше?
Ральф Ліфшиц народився в Нью-Йорку у не дуже заможній сім’ї. Батьки не мали змоги жити у розкошах. Проте хлопчик ріс і його все більше приваблювала індустрія моди, світ красивого одягу, голівудських кінозірок.
З самого дитинства Ральф прагнув реалізувати себе, ним керувало бажання самоствердження. У шістнадцять років він змінив прізвище на Лорен, а невдовзі закінчив школу і продовжив навчання у коледжі економіки та бізнесу. Після двох років, хлопець покидає навчання і йде до армії.
Уже по поверненні юний Лорен влаштувався продавцем у мережу магазинів чоловічого одягу. Після цього працював у компанії з пошиву краваток. Але хлопцю треба було більшого. Амбіційний Ральф запропонував керівництву власну модель чоловічої краватки, але його ідею ніхто не підтримав. Адже запропонований варіант суперечив усталеній моді. Але хлопця це не зупинило: він почав шити свої краватки і продавав їх.
Зусилля дизайнера не були марними: невдовзі роботу молодого Лорена помітили. І підприємець Норман Хілтон допоміг йому відкрити власний бізнес.
Ним став магазин «Polo fashion». Справи пішли вгору. Ральф почав отримувати замовлення від різноманітних компаній.
Проте на чоловічому одязі Лорен не зупинився. І випустив жіночу колекцію.
А світову славу Ральфу Лорену принесла сорочка-поло із логотипом гравця в одноіменну гру.
Після цього дизайнер розширив мережу магазинів, одяг був доступний для різних людей – різного віку та рівня статків.
Пізніше Лорен здійснив і свою дитячу мрію – він почав створювати костюми для кінозірок. Наприклад, для фільму «Енні Холл» Вуді Аллена.
Проте креативності Ральфа не поменшало: у 1978 році його компанія створила парфуми і для жінок, і для чоловіків. Потім під маркою Ralph Lauren почали виходити і товари для дому, і нижня білизна, і навіть дитячий одяг.
За якихось двадцять років Лорен зумів здійснити дитячі мрії і стати власником відомого бренду і керівником величезної системи компаній та магазинів. Із звичайного продавця чоловік став справжнім мільйонером.
Прихильники Лорена вважають, що секретом майстра є той факт, що він вибирає звичні ідеї, орієнтується на британський стиль, проте вміє так поєднати різні елементи, що створені таким чином моделі здаються новими, свіжими. Його одяг вишуканий у своїй простоті.
Для Ральфа Лорена індустрія моди – це не просто бізнес, це мрія, це справа життя. За словами цього відомого дизайнера, мода це не лейбли і марки, це те, що заховане у душі.
Такі історії завжди надихають, вони показують, що нема нічого неможливого, що при великому бажанні та впевненості можна досягти вершин. Ось вона, формула успіху: працьовитість, віра, невтомність.