TruCAM: почали використовувати радари для контролю швидкості

Від сьогодні, 8 жовтня, патрульна поліція ввела в дію радари вимірювання швидкості TruCam. Про це йдеться на сторінці у Facebook.

Як працюють пристрої та чи почали вже штрафувати водіїв за перевищення швидкості – далі.

TruCAM. Як працюють радари?

У повідомленні патрульної поліції сказано, засоби для контролю щодо дотримання водіями швидкості застосовуватимуть у місцях концентрації ДТП. Також на аварійно-небезпечних ділянках доріг міжнародного значення. Та лише із розміщенням дорожніх знаків, які повідомляють про фото- відеофіксацію порушень. Мова йде про пристрій вимірювання швидкості TruCam.

Світлина від Патрульна поліція України.

У місцях фіксації відповідних порушень будуть знаходитись службові транспортні засоби з увімкненими маячками синього кольору.

Перший тиждень використання TruCam є пілотним. Тобто профілактичним і для того, щоб водії звикли до пристрою. А для того, щоб запобігти зловживань і корупційних ризиків у TruCam є алгоритм шифрування AES. Це означає, що в роботу системи втрутитись ніхто не може, таким чином коригувати дані. Крім того, у приладі нібито міститься лічильник зафіксованих правопорушень.

Так як цей тиждень є пілотним, водіїв-порушників поки не штрафуватимуть. Притягувати до відповідальності почнуть із 15 жовтня.

За словами заступника начальника департаменту патрульної поліції Олексія Білошицького, навколо превенції буде побудована вся робота. Завданням є заохочення водіїв до зниження швидкості. Особливо, коли мова йде про місця із високим рівнем ДТП.

TruCAM. Якою є процедура?

Процедура є стандартною. Спершу транспортний засіб зупинятимуть. Далі водія притягуватимуть до відповідальності. Якщо перевищив швидкість на понад 20 км/год –штраф 255 гривень. На більш ніж 50 км/год – 510 гривень.

На сьогодні поліція має 25 радарів. Далі кількість буде збільшуватись.

Стосовно появи на дорогах радарів TruCAM у поліції кажуть, що це лише перший крок у подальшому розвитку системи фіксації правопорушень. Наступний крок – запуск приладів, які розмістять стаціонарно у службових авто. Згодом очікують автоматизованої системи фіксацій.

Нагадаємо, з 1 жовтня до 1 травня 2019 року згідно з Правилами дорожнього руху за межами населених пунктів у світловий час доби водії зобов’язані вмикати ближнє світло. Габарити та противотуманні фари не є альтернативою. Їх використання в якості денного світла є порушенням.

Якщо Вам необхідна юридична допомога, інформацію про консультування Ви можете отримати на сайті Ваш юрист.

TruCAM: почали використовувати радари для контролю швидкості
Tagged on: