Права споживачів: як повернути взуття до магазину?

Нерідко буває, коли купуєш взуття, яке на перший погляд ідеальне, а прийшовши додому, виявляєш якісь недоліки. За законодавчими нормами, у споживача є 2 тижні, щоб повернути чи обміняти товар на інший, але із збереженням чеку та товарного вигляду. Йдеш до магазину, а там відмовляють. Що робити в такому випадку, які права має покупець – далі в статті.

Права споживачів. Як повернути взуття до магазину?

Насамперед, варто зазначити, що із придбаним взуттям у коробці має бути як мінімум інструкція й гарантійний талон, як правильно носити взуття. Коли ж Ви не дотримувались правил, у магазині можуть відмовити у гарантії. Зазвичай, таких документів не надають. Це є прямим порушенням закону – обмеження споживача в інформації. За таке передбачено штраф.

Стосовно гарантій, то на модельне взуття мають давати 1 місяць. На спортивне – 2. А поширюється саме на поношене. До прикладу, почало пропускати на вулиці воду. В такому разі магазин повинен віддати взуття на експертизу. В реальному житті пропонують 2 варіанти – віддати гроші чи обміняти товар на аналогічний. Що обрати вирішує сам споживач. Приємний нюанс, якщо товар подорожчав, то повертають по новій вартості. Коли ж взуття стало дешевшим – ціна, за якою Ви купували.

До того ж, гарантія починає діяти в сезон. Якщо Ви придбали зимове взуття навесні, то гарантійний термін бере свій початок саме з зими. Щоправда, тут важливо, щоб магазин не завершив своє існування.

Коли ж здаєте взуття на експертизу, обов’язково слід заповнити Акт повернення та вказати, чи немає зовнішніх пошкоджень. Адже ситуації бувають різними.

Зважаючи на вищеописане, просто необхідно бути обачним. Варто читати інформацію в куточку споживача, перевіряти чеки, маркування. З останнім, на жаль біда. Як виявляється часом, виробник не той. І не тільки з цим можуть виникнути проблеми. Незважаючи на приємні законні нюанси, дуже часто, на касі відмовляються повертати гроші та відправляють до адміністратора для з’ясування такого моменту. При розмові з ним можете також почути негативну відповідь.

Отже, закони є, проте як завжди прописані не для всіх. Кожен намагається почерпнути додаткову вигоду.

Отож, якщо не хочете витрачати зайвий час і нерви, краще бути уважним і дивитись, що купуєте Зокрема, звертати увагу на сертифікат відповідності. Він же може бути прострочений навіть на пару років.

Якщо Вам необхідна юридична допомога, інформацію про консультування Ви можете отримати на сайті.

 

 

 

Права споживачів: як повернути взуття до магазину?