У результаті проведення податкової перевірки або у зв’язку із виявленням фактів порушення податкового законодавства, що привели до невиконання зобов’язань по сплаті податків, в іншому порядку, органи ДФС України приймають відповідні рішення (не плутати з актами про результати податкових органів).
На жаль, треба констатувати, що рівень підготовки податкових інспекторів не завжди відповідає належному. Це не дивно, адже заробітні плати для співробітників органів ДФС локального рівня коливаються у рамках $100. Складно змусити експерта працювати за такий місячний дохід, чи не так? З цієї причини, часто рішення органів ДФС, підписані на рівні начальника інспекції, грунтовані на помилкових висновках, є недостовірними і прийнятими без достатніх підстав. Регулярно зустрічаються, наприклад, акти про результати податкових перевірок, побудовані за принципом “копіювати – вставити”.
Такі обставини дозволяють нашим фахівцям успішно відстоювати інтереси платників податків у спорах з органами ДФС України.
Оскарження рішень податкових органів регулюється Податковим кодексом України і можливе двома способами – в адміністративному і в судовому порядку. Найбільш ефективним, але складним і таким, що вимагає граничного професіоналізму, є оскарження рішень податкових органів у судовому порядку.
У реаліях України, на жаль, оскарження рішень податкових органів в адміністративному порядку не є ефективним способом захисту платника податків. Бо використовується з метою затягування часу і відстрочення моменту, з якого рішення податкової вважатиметься погодженим.
Якщо ж Вас цікавлять податкові спори в судах, переходьте за посиланням.