Чому книжковий бізнес актуальний та як відкрити свою книгарню

Сучасний світ орієнтований на інтернет-ресурси, онлайн-життя. Але і в цьому цифровому світі все ще є місце книгам. Більше того – видавці та читачі йдуть в ногу з часом і книжковий бізнес давно перестав бути нудним чи застарілим. Він розвивається стрімко, вловлює модні тенденції, завойовує любов читачів через соціальні мережі та інтернет-сторінки.

Український книжковий бізнес переживає зараз своє відродження і значну динаміку розвитку: з’являються нові видавництва, нові автори, книги змінюють формат.

Відкриваються нові та забуті імена, наших письменників часто перекладають різними мовами, книжковий бізнес має і міжнародних партнерів.

Із сумнівною заявою – люди не читають – давно ніхто не погоджується. На різноманітних фестивалях і виставках тисячі людей «полюють» за книгами. І читають. І купують собі, дітям, друзям. Видавництва деколи не встигають друкувати додаткові тиражі. З’являються нові жанри і ніші для авторів, розвиваються старі, переймається світовий досвід письменства та книготоргівлі.

Міжнародний книжковий арсенал у Києві щороку навесні збирає тисячі небайдужих: читачів, видавців, письменників, ілюстраторів, поетів. Книжковий бізнес набирає обертів, бо читати зараз – модно. Модно зараз робити книгу трендом, оновлювати класичні твори сучасними ілюстраціями. Бо такий попит, такі потреби споживачів.

Якщо і ви давно мрієте про власну книжкову справу, то не гайте часу. Ставайте підприємцем і виводьте книгу на сучасний рівень. Допомагайте людям, що ще не чули і не знають про літературу, як про затребуваний сегмент ринку, відкривати нові горизонти пізнання. Якщо ви хоч трохи розбираєтесь в літературі, любите читати, то зможете не тільки продавати книги, а й виховувати нове покоління, слідкувати за смаками аудиторії. Дуже популярним напрямком книготоргівлі зараз є дитячий сектор: книги про дітей і для дітей користуються значним попитом.

Для того, щоб створити свій бізнес у книжковій сфері треба пройти кілька формальностей:

  1. Реєстрація магазину. Процедура, яку можуть допомогти оформити спеціалісти. Вони підкажуть перелік документів та допоможуть з формальностями. За такою правовою допомогою ви можете звернутися до фахівців проекту «Ваш юрист».
  2. Оподаткування. Оформлення єдиного податку з доходів. Це діє для магазинів, де торгова площа менше 150 квадратних метрів.
  3. Витрати, повязані з орендою приміщення. Сюди належать і витрати на стелажі для книг, робочі місця для персоналу, вивіски, меблі.
  4. Товар. Потрібно підписати договір із видавництвами на постачання книг. Можна вибрати якийсь конкретний напрям або ж вразити майбутнього покупця різноманіттям вибору жанрів творів та авторів.
  5. Працівники. Для нормального функціонування книжкового магазину, потрібно зібрати команду фахівців – продавців, консультантів, бухгалтера, товарознавця, менеджера з реклами. Саме від настрою в колективі часто залежатиме, як буде просуватись робота.
  6. Реклама. Цей пункт передбачає активне розповсюдження інформації про книгарню в мережі інтернет, створення сторінок в соцмережах, відгуках.

Щоб даний проект був успішним треба бути креативним. Придумати нову концепцію, цікаві особливості вашого книжкового магазину. Покупцю має бути цікаво заходити до вас, він має відчувати особливу атмосферу. Тільки тоді він обере саме ваш магазин з-поміж сотень інших.

Чому книжковий бізнес актуальний та як відкрити свою книгарню