Страх невідомого доволі часто стримує наші дії. В голові починаються з’являтися різні думки на кшталт того, а чи потрібно взагалі. Аби відкрити власний бізнес, потрібно бути рішучим та продуманим. До того ж, не завадить і уміння керувати та звісно ж обізнаність у сьогоденні. Однак стати босом не одразу всім вдається. Тож варто заручитися натхненням, бажанням і бути готовим до змін. Ви можете розпочати свою справу, бо це роблять інші. Ви можете відкрити свій бізнес, бо реально щось умієте, у Вас є захоплення, інтереси, досвід. Справу з нуля можна розпочати, не виходячи з дому. Та найголовніше – бізнес можете створити, який хочете та де завгодно. Це основні причини, чому Вам варто спробувати. А от як за 30 днів створити та розпочати бізнес – далі в статті.

Перший тиждень. Почати з нуля

Це – найперший крок на шляху до втілення ідеї в реальність. Варто дослідити ринок, стратегії, юридичну сторону.

1-ий день. Знайти себе, зрозуміти, що і кому Ви продаєте

Для початку поставте собі запитання. Наприклад, що виходить робити найкраще, чого хотілося б, які можуть бути перспективи? Цей етап – робота над ідеями, дослідження ринку. Варто також визначитися, ким Ви прагнете стати. Одним словом, розставити пріоритети. Якщо з ідеями туго, зверніть увагу на хобі, чи можете воно стати справою життя. На крайній випадок можна звернутися за допомогою вже готових бізнес-ідей. Можливо саме це надихне Вас створити щось своє. Отже, Ви визначилися з типом бізнесу. Тепер подумайте, що і кому будете продавати.

2-ий день. Робота над стратегією

З хистом та типом справи Ви вже визначилися. Прийшов час стратегії. Варто розуміти, що це лише схема важливих речей. Це – мета, цінності, те, що збираєтесь робити і не плануєте. Головне, щоб Ваша зацікавленість не зникла. Тому слід ретельно обдумати, чи правильно зробили вибір. Для кого працюватимете, як будете розвиватися, чого ж ніколи не зробите – важливі питання для усвідомлення.

3-ий день. Де буде знаходитись компанія?

Місце повинне підходити Вашій діяльності та стратегії.

Ви можете задати собі наступні питання:

  • Чи зможуть клієнти побачити Ваш офіс?
  • Яким чином будуть добиратися?
  • Якщо будете працювати вдома, чи відобразться це на особистому фронті?
  • Яке місце розташування може підійти до стратегії?
  • Чи плануєте наймати персонал?
  • Як офіс компанії може вплинути на стратегію вибору працівників?
  • Яка кількість працівників буде оптимальною, що їм потрібно для роботи в офісі?
  • Коли настане час підписання договору оренди, варто обговорювати деталі.
  • Як працюють інші компанії у цій галузі?
  • Чи дійсно ця сфера має попит?

4-ий день. Скільки потрібно грошей?

Без стартового капіталу – ніяк. У випадку роботи на дому, коли Ви не зустрічаєтесь із клієнтами, початкові витрати можуть бути мінімальними. Тобто це може бути лише створення інтернет-магазину, інтернет-маркетинг, канцелярське приладдя, юридичні затрати тощо. Якщо ж плануєте орендувати приміщення, потрібно платити за нього щомісячно. А також за комуналку та інші побутові речі.

Затрати – це зарплата, оренда, транспорт, консультації, харчування.

Активи – меблі, машини, вивіски, вантажівки, будівлі, майно, земля.

5-ий день. Почніть планувати бізнес, а не чіткий бізнес-план

Планувати потрібно, аби визначитися з напрямом. Варто задуматися про:

  • особливості вашого малого, середнього чи великого бізнесу;
  • Вашого ринку та потреби в ньому;
  • заходи і терміни;
  • початкові затрати;
  • прогноз продажів;
  • бюджет на витрати.

6-ий день. Дослідження ринку 

Провести дослідження важливо, воно допоможе зрозуміти, чи існує попит на те, що Ви пропонуєте.

Існують такі способи:

  • шопінг. Подивитися, як працюють люди та на що витрачають гроші;
  • спілкування з людьми, зокрема і з клієнтами;
  • збір інформації.
  • організація власного дослідження. Можна провести телефонні чи інтернет-опитування, створити фокус-групи.

Достатньо переглянути сезонність та нішу ринку за допомогою таких сервісів як Google AdWords та Google Trends.

7-ий день. Юридична сторона

Необхідно вибрати та зареєструвати ім’я Вашої компанії. А також саму структуру підприємства. У цьому питанні краще отримати юридичну консультацію, аби не наробити помилок.

Другий тиждень. Знайти гроші

У пошуках грошей можна не лише покладатися на банки та державні організації, а й використовувати власні заробітки.

8-ий день. Намалювати схему

Перед тим, як складати бізнес-план, можна накреслити на одну сторінку схему. Її ж можна в будь-який момент доповнити чи щось замінити. Така простота до вподоби й самим інвесторам. Ніхто не збирається витрачати свій час на прочитання повного бізнес-плану. На одній сторінці можна коротко описати, чим конкретно Ви займаєтесь, хто цільова аудиторія, партнери та працівники, скільки грошей потрібно на бізнес з нуля. Така схема – не заміна бізнес-плану, а лише простий спосіб розібратися з ідеями.

9 і 10-ий дні. Працювати над бізнес-планом

Дехто на бізнес-план може навіть і не глянути. А хтось навпаки вважає таку формальність обов’язковим етапом перед стартом бізнесу. Наприклад, банк. Там точно потрібен бізнес-план, якщо Ви берете кредит. Ці установи будуть цікавитися Вашою фінансовою звітністю. Найкращий варіант – розділити відповідний план на 2 частини. Перша – фінанси, друга – все інше. Загалом, це не має бути складно. Текст можна набрати у вордівському документі.

11-ий день. Вивчити варіанти фінансування

Найпопулярніші варіанти:

  • банківський кредит;
  • кредити від Асоціації малого бізнесу. Аби отримати такий кредит, також потрібен бізнес-план;
  • персональні інвестиції;
  • друзі та родина. Як показує практика, якщо мати фінансові справи з сім’єю, можуть погіршитися відносини.

12-13-ий дні. Знайти постачальника

Пошуки можна почати з інтернету за запитами “Товар оптом”. Разом з тим, зібрати контактну базу.

Як варіант, придбати місцеву газету. У ній можуть бути потрібні оголошення.

Далі можна відвідати оптовий ринок.

Побувати на відповідних виставках. На них можна не лише знайти різних постачальників, а й поговорити.

14-ий день. Знайти підрядчика для створення інтернет-магазину, його просування

Це варто зробити, таби не витрачати часу. Далі слід створити невелике техзавдання з приводу того, що будете продавати. А також розіслати заявки різним веб-студіям та інтернет-агенствам. Потім необхідно ознайомитися з ціною та портфоліо, зрівняти всі варіанти.

Третій тиждень. Не зупиняйтеся!

15-ий день. Вирішити питання оплати

Основна із причин того, що виходять із бізнесу – відсутність готівки для оплати рахунків, виплати зарплат і продовження діяльності. Варто знати, що оплату від клієнтів можна отримувати на картку, на рахунок.

16-ий день. Орієнтовно розрахувати потенційний прибуток

Наприклад: ціна товару – 800 грн. Націнка – 20%. Заробіток з одного продажу становитиме 160 грн (800 * 20%). Аби вийти на нуль, ціна залучення клієнта не повинна перевищувати 160 грн. У разі перевищення, необхідно повернути за допомогою дешевшої ціни.

Треба продати дорожчий товар із більшою націнкою? Від загальної кількості за місяць при трафіку 300 людей у день може вийти: 300 * 30 днів * 1% * 800 грн = 72000 грн – оборот. А прибуток – 72000 * 20% = 14400 грн. Така сума для початку досить непогана.

17-ий день. Вирішити, чи потрібні працівники

Якщо так, то варто розмістити оголошення, а потім проводити співбесіди. При наявності працівників, потрібна буде компенсаційна виплата. Персонал же зможе швидше організувати роботу та сприятиме зростанню прибутку. Пошукти можна через друзів, звернути до агенств, розмістити в інтернеті оголошення вакансії. При співбесідах важливо звернути увагу на рекомендації.

18-ий ень. Подумати про бренд

Перед тим, як рекламувати свій бізнес, потрібно зрозуміти його сутність. Найкращим способом зрозуміти бренд є досвід інших. Можна повчитися, як працюють професіонали відповідної діяльності.

19 і 20-ий дні. Компанію почати представляти в інтернеті

Навіть якщо Ви не займаєтесь онлайн-бізнесом, це потрібно зробити. У людей повинна з’явитися можливість Вас знайти. Неправильно думати, що якщо в інтернеті не створена офіційна сторінка, інформація про Вас не поширюватиметься. Все одно лишатимуть відгуки. А Ви повинні тримати ситуацію під контролем.

Поради на рахунок того, що можна зробити:

  • відкрити простий сайт;
  • додати себе в список бізнесів Google Places. Це дасть можливість з’явитися на карті;
  • вести сторінки у соцмережах;
  • подумати, як підтримувати онлайн-присутність.

21-ий день. Реклама

Працювати над рекламою доведеться весь час. Існують такі способи:

  • звернутися до PR-агентства;
  • розмістити оголошення;
  • замовити та роздати листівки;
  • поговорити зі ЗМІ;
  • якщо прагнете просуватися онлайн, то варто подумати про рекламний сервіс Google AdWords;
  • організувати відкриття;
  • виступити спонсором;
  • провести конкурс;
  • не чекати, поки інші дізнаються про Вас. Іншими словами, заявіть про себе самі.

Четвертий тиждень. Ви вже в бізнесі, почніть продавати

Ви реально займаєтесь бізнесом, коли продаєте!

22-ий день. Унікальна торгова пропозиція

Креативність і самоаналіз допоможе Вам у відкритті. Проаналізуйте Ваших конкурентів, яким чином вони продають, як себе подають, який образ, чим вони є унікальними. Коли Ви створюєте власну унікальну пропозицію, поставте себе на місце споживачів. У процесі Ви зможете зрозуміти, чому купили саме Ваш товар, а не Вашого конкурента.

23 і 24-ий дні. Пора телефонних дзвінків, просування бізнесу, продажів, контактів

Важливо створити чіткий список. Це дасть можливість зосередитися на напрямках і людях. Тобто, якщо Ви продаєте елітний товар, не варто дзвонити тим, хто живе у малозабезпечених районах. Коли ж це стосується дитячих товарів, то навіщо турбувати студентів. У будь-якому випадку Вам потрібна хороша репутація.

25-ий день. Підтримуйте зв’язки

Дехто може зацікавитися Вашою пропозицією, а хтось відмовити. Однак є способи змусити їх задуматися над рішенням. Це:

  • позитивний відгук спільного друга;
  • неофіційний обід чи зустріч із постачальником;
  • запрошення до себе на роботу;
  • хороша стаття про вашу компанію;
  • необхідно подумати, що саме може змінити про Вас думку, що здатне зацікавити.

26 і 27-ий дні. Відносини з клієнтами

Ви створили свою аудиторію, у Вас вже є кілька клієнтів. З ними ж необхідно підтримувати зв’язок. Як варіант, це може бути обліковий запис у соцмережах

Відносини з клієнтами можна підтримувати й так:

  • вітати з ДН, розсилати сезонні привітання, вітати з їхніми бізнес-досягненнями;
  • пропонувати знижки постійним клієнтам;
  • потрібно це робити постійно, адже така підтримка не лише підсилить до Вас інтерес, а й дозволить зрозуміти потреби;
  • можна запустити e-mail-розсилку за базою клієнтів. Такий спосіб є зручним для спілкування та новини про події.

28-ий день. Вибрати програмне забезпечення для ведення бухгалтерського обліку

Це дозволить краще розуміти Ваші витрати. Такі відомості допоможуть відзвітувати інвесторам, аредиторам.

Якщо Ви не може впоратися самі, підключіть до справи бухгалтера.

29 і 30-ий дні. Відпочиньте

Нарешті можна виділити день для відпочинку. Однак не забувайте, що бізнес потребує постійного контролю та відповідальності. Тому вперед за новими досягненнями, терпіння та витримки у будь-яких починаннях!

Інформацію про консультування Ви можете отримати на сайті.

Бізнес з нуля: як відкрити та розпочати справу за 1 місяць
Tagged on: